LT EN

CROSS MEDIA ZEN:

CROSS MEDIA ZEN 2011

Penktadienis, gegužės 27d. | KONFERENCIJA || Vilnius

Skaitmeninė revoliucija
Kaip skaitmeninė medija pakeitė tai, kaip mes kurimae ir suvartojame medijas? Kaip pasikeitė santykis tarp kūrėjo ir vartotojo? Kokie nauji rėmimo modeliai atsirado? Kokie nauji pasiskirstymo modeliai atsirado? Kokios yra naujos galimybės pasakoti istorijas skirtingose platformose ir kaip tai keičia tai, kaip kuriamos medijos? Kas nutinka skirtingiems žanrams, kai jie susilieja internete (pvz.: žaidimai ir dokumentika, pramogos ir programėlės)? Kas veikia išskirtinai skaitmeninėse medijose ir kuo tai skiriasi nuo tradicinių modelių?
Pristato: Mark Atkin | Jungtinė Karalystė
Mark Atkin yra XO direktorius ir Documentary Campus Masterschool vadovas. Jis turi plačias žinias apie Europos faktines ir transmedijų industrijas. Kaip buvęs SBS televizijos ir internetinis programavimo komisijos narys Australijoje, taip pat turi daugybę žinių apie faktines ir transmedijų industrijas ten.

Istorijų pasakojimas skirtingose platformose
Skirtingų ir susikertančių platformų transmedija: kuo jos skiriasi ir kaip tai, kokias medijas pasirenkame keičia tai, kaip kuriame skaitmenines medijas? Kas skatina imtis veiksmų ir kaip pritraukti ir didinti internetines auditorijas? Kaip pasakojimas keičiasi skirtingose platformose? Kaip perkelti savo auditorijas į skirtingas platformas? Ar mes ketiname išlaikyti tas pačias auditorijas visose platformose ar skirtingos platformos yra skirtos skirtingoms auditorijoms? Pristatysime daugybę pavyzdžių apie dokumentiką ir fantastiką, kurie iliustruos daugybę skirting požiūrių į susiliejančių platformų pasakojimą.
Pristato: Sean Coleman/Mark Atkin | Jungtinė Karalystė
Sean Coleman yra scenarijų autorius, prodiuseris ir konsultantas, kurio specializacija yra skaitmeninių platformų programavimas. Jis yra sukūręs daugybę adovanojimų laimėjusias Bebo, MSN, O2, Sony Pictures International, Fox, Blogband ir Vivendi programas. Sean jungia televizijos kūrimo patirtį kartu su skaitmeninio transliavimo patirtimi, kūrybiškumu, inovacijomis ir noru kurti interaktyvų skirtingų platformų transliavimą nuo 1999m..

Nemokamų žaidimų dizainas
Dizaino privalumai iš kūrėjų perspektyvos. Kiek gali uždirbti nemokami žaidimai? Nemokamų žaidimų žaidėjų profiliai. Pagrindiniai sėkmės faktoriai. Pagrindiniai dizaino mechanizmai. Pelno mechanizmai. Short to medium termino vartojimas.
Pristato: Pascal Luban | Prancūzija
Nepriklausomas kūrybos direktorius ir žaidimų kūrėjas Pascal Luban (www.gamedesignstudio.com) yra dirbęs žaidimų industrijoje kaip žaidimų dizaineris nuo 1995m. Jis dirbo didžiosiose studijose - SCEE, Ubisoft ir DICE. P. Luban buvo pagrindinis lygių dizaineris Splinter Cell - Pandora Tomorrow and Chaos Theory kelių žaidėjų žaidimų versijose ir pagrindinis Director on Wanted - Weapons of Fate kūrybos direktorius.

Marketingas ir pasiskirstymas
Kaip tapti matomu internete ir užsitikrinti auditorijas naudojant internetinius įrankius? Kaip naudoti socialinius tinklus informacijos apie projektus platinimui? Kaip remti projektus pasitelkiant minios investavimą? Kaip sukurti savo turinį, tapti populiariu?
Pristato: Heather Leach | Jungtinė Karalystė
Heather Leach paskutinį dešimtmetį yra dirbusi kaip režisierė ir prodiuserė daugybėje britų transliuotojų kanalų. Ji sukūrė smagaus, verčiančio susimąstyti, dėmesingo turinio projektus, dokumentiką. Heather yra gavusi RTS nominacijų už Channel 4 filmus, kuriuos ji režisavo. 2008m. ji sukūrė susikertančių medijų dokumentikos serialą tarptautiniame MTV kanale.

Bendradarbiavimas
Skirtingų medijų susijungimo filosofija ir praktika. Nauji ir tradiciniai medijų kanalai – senamadiškumo ir modernumo integracijos galia.
Pristato: Max Valentin | Švedija
Max valdo praktinių idėjų kalvę Fabel. Kartu su Fabel jis yra sukūręs daugybę iniciatyvų, kurios tiria skaitmeninimą, viešuosius ir privačius rėmimus, minios kultūrą. Taip pat jis yra pradėjęs filmų festivalį Cinetopia. Kurį laiką jis vadovavo konferencijų serijai apie skaitmeninės kultūros politiką Truly Digital.

Susiliejančių medijų rinkos, ryšiai, rėmimas
Kur yra susiliejančių medijų projektų rinkos? Kur galima siekti ryšių, rėmimo? Kur siekti įgūdžių, bendradarbiavimo? YCE apdovanojimo pristatymas.
Pristato: Sean Coleman; Heather Leach; Mark Atkin, British Council | Jungtinė Karalystė

Šeštadienis, gegužės 28d. | KŪRYBINĖS DIRBTUVĖS || Vilnius

Šios dirbtuvės yra susiliejančių medijų projektų pratybos ir kūrybinių inovacijų kūrimas. Vienos dienos kūrybinės dirbtuvės yra tinkamos dalyviams ir leidybos, žaidimų interaktyvių medijų, radijo, filmų, televizijos, menų ir kultūros sektoriaus specialistams, kurie nori praplėsti savo mąstymą ir susipažinti su naujais, įdomiais partneriais. Dirbtuvės tinka ir pradedantiesiems, ir turintiems gerų įgūdžių. Naudodami gerai išbandytus Crossover metodus, dalyviai bus pakviesti kurti idėjų, įsivaizduojamų vartotojų profilių ir dirbti įvairių disciplinų grupėse, kurios kurs tam tikras kencepcijas. Dirbtuvių tikslas - pasisemti žinių apie metodiką savo susiliejančių medijų projektams ateityje.
Dirbtuves ves:
Pascal Luban | Prancūzija
Mark Atkin, Sean Coleman, Heather Leach | Jungtinė Karalystė