LT EN

CROSS MEDIA ZEN:

CROSS MEDIA ZEN 2014

Penktadienis, gegužės 30 d. | KONFERENCIJA || Šiuolaikinio meno centras, Vokiečių g. 2, Vilnius

Autorius ar dizaineris?
Požiūris iš šalies: kaip auditorija išgirsta apie istoriją, nusprendžia į ją įsitraukti ir kokia patirtimi dalinsis su kitais?
Pristato: Paul Tyler| Handling Ideas | Danija
Paul Tyler mano, jog žmogus bus sėkmingesnis, jei jo darbas bus vizualus ar turės idėjų prototipą. Pasirinkdamas minčių reprezentavimo objektą, jis išskiria darbo įvertinimą. Lietimas ir projekto pozicionavimas padaro koncepcijas ir projektus lankstesnius.

4D istorijų architektūra
Pagrindiniai principai kaip kurti istorijas skirtingoms platformoms: dizaino, įtraukimo, estetikos ir integracijos aspektai.
Pristato: Adam Sigel | JAV
A. Sigel yra rašytojas, prodiuseris ir turinio strateguotojas, kuris dirba su daugybe platformų. Jis yra dirbęs kartu su filmais ir televizija Alcon Entertainment, NBC/Universal, Sony, 20th Century Fox, Paramount, Hearst Entertainment, ir PBS. Taip pat A. Sigel buvo Stiveno Spilbergo vaizdo žaidimų projektų siužetų redaktorius ir susikertančių medijų platformų serialo "Afterworld” scenaristas/prodiuseris. Adam Sigel yra sukūręs interaktyvių bei susikertančių platformų turinį ir strategiją Disney, Microsoft, Activision, Cisco, Sony/Columbia Tri-Star, Fox Searchlight, Suzuki ir GE.

Kaip pasakosime istorijas po 5 ar 10 metų?
Skirtingi auditorijų tipai: jų norai ir svajonės bei skirtingi būdai užkariauti jų širdis.
Pristato: Steve Mushkin | Latitude Research | JAV, Prancūzija
Steve Mushkin yra Latitude įkūrėjas ir prezidentas. Latitude yra inovatyvi firma, kuri dirba su turinio susiliejimo ir technologijų galimybėmis. Steve šiuo metu vadovauja Latitude operacinės sistemos platformos vystymui – Lumière, kuri leidžia žiūrovams interaktyviai dalyvauti tiesiogiai vaizdo turinyje, tam, kad sustiprintų savo naratyvinę patritį.

Lietuva – susikertančių medijų šalis? 3 sėkmės istorijos

Ringe su transmedija: prodiuserio perspektyva
Kaip sukurti strategiją finansiškai sėkmingam interaktyviam projektui Europoje?
Šiuolaikiniai modeliai ir pamokos iš praeities.
Pristato: Jean Pierre Magro | Immortal Transmedia | Malta
Jean Pierre Magro yra scenaristas ir pradiuseris, laimėjęs įvairių apdovanojimų. Pradėjęs nuo specializacijos istorinėje dokumentikoje, savo filmus jau yra rodęs didžiuosiuose Europos ir Amerikos tinkluose. Dirbdamas televizijoje jis susidomėjo pasakojimais ir magiškais mitų pasauliais, todė grįžo prie savo studijų su savo mokytoju David Howard ir tapo laisvai samdomu istorijų analitiku.

Istorijų pasauliai
Kaip juos kuriame? Pavyzdžiai iš „Žvaigždžių karų”, „Žiedų valdovo” ir „Assassin Creed”.
Pristato: Jorg Ihle | Vokietija
Nuo 2013 m. Jörg Ihle dirbo su keletu transmedijų projektų ir šiuo metu kuria Vokietijos televizijos tinklo WDR laidų formatus. Paskutinius penkerius metus jis taip pat buvo Storyworlds & Transmedia seminarų pranešėjas kino mokyklose visoje Europoje. Baigęs mokslus Jörg prisijungė prie Wim Wenders Productions Los Andžele kaip plėtros vadovas. 2002 m. jis parašė trumpametražį filmą Fueling the Fire, kurį ne kartą rode per HBO.

Socialinių medijų galimybės interaktyviems projektams
Kaip iššūkius paversti galimybėmis? „beActive” istorijos.
Pristato: Filipa Almeida | beActive |Portugalija
Filipa Almeida - komunikacijų vadybos vadovė ir online marketingo transmedijų produkcijos kompanijos beActive narė. Taip pat ji artimai dirba su plėtros komanda, planuoja ir konsultuoja kompanijos interaktyvųjį/daugiaplatfomį požiūrį.

Šeštadienis, gegužės 31 d. | KŪRYBINĖS DIRBTUVĖS ||

„Istorijų pasauliai: Kaip juos kurti trasmedijos projektuose?“ dirbtuvės su Jorg Ihle
Vieta: Energetikos ir technikos muziejus, Rinktinės g. 2, Vilnius
Istorijų pasauliai – interaktyvių projektų pagrindas. Bet kaip juos sukurti? Pavyzdžiai iš „Žvaigždžių karų“, „Žiedų valdovo“ ar „Assassin‘s Creed“.
Dirbtuvės skirtos įvairių sričių profesionalams (rašytojams, interaktyvių medijų specialistams, žaidimų kūrėjams, prodiuseriams ir kt.) besidomintiems pasaulių kūrimu, proceso metodika bei pasiryžusiems išbandyti įgytas žinias praktiškai.
Dienos metu dirbtuvių dalyviai mokysis pagrindinių istorijos pasaulių kūrimo elementų ir išgirs kodėl tai itin svarbu interaktyviems projektams arba bet kokia šiuolaikinei medijos frančizei. Po pietų dirbtuvių dalyviai įgytas žinias panaudos kurdami naujus pasaulius grupėse.

„Free-to-play žaidimai“ dirbtuvės su Pascal Luban
Vieta: MABRE Residence hotel, Maironio g. 13, Vilnius
Dirbtuvės skirtos patyrusiems žaidimų kūrėjams šiuo metu vystantiems free-to-play žaidimo projektą.
Primoje dirbtuvių dalyje sužinosite išsamiau apie nemokamų žaidimų kūrimo specifiką, o vėliau dirbtuvių dalyviai bus individualiai konsultuojami apie kiekvieną iš jų projektų.

Projektų vystymo dirbtuvės su Paul Tyler
Vieta: ISM Inno bazė, Arklių g. 18 Vilnius
Dirbtuvės padės kūrybinėm komandom geriau suprasti, išanalizuoti projektus, pasitelkiant paprastas kūrybines ir vizualines priemones.
5 projektų kūrybinės komandos (prodiuseris, režisierius ir scenaristas) turės po valandos trukmės individualią sesiją ir galės stebėti kitų komandų darbą.
Dirbtuvės padės komandoms nuosekliai išanalizuoti vystomą projektą ir identifikuoti kertinius jo aspektus. Fizinių objektų naudojimas šiame procese padės išskirti prioritetus ir atskleisti sąmoninius ar pasąmoninius ryšius tarp skirtingų projekto elementų, kaip pvz.: pagrindinių ir antraplanių istorijos herojų, filmo kūrėjų ir (būsimos) auditorijos ir t.t.